onsdag 11 januari 2017

Avfärd om 3 dagar

Det närmar sig avfärd, skolorna är igång efter jullovet. Men jag har suttit hemma och skrivit och får en hel del gjort varje dag.

Plus 1 grad hemma, dubbskorna är ett måste. Så här halt var det inte förr, eller så är det jag som blir gammal och dålig att hållas på bena. Har inte halkat en enda gång denna säsong, och det är nog tack vare skorna.

Såhär ser vädret ut en vecka framåt i Torrevieja (på el tiempo https://www.eltiempo.es/torrevieja.html ). Lite regn kommer vi säkert att få nu och då. Men sol till lunchen varje dag hoppas vi på.


3 kommentarer:

  1. Hej! Vi övar på att kommentera med M. Hoppas ni har det bra.A

    SvaraRadera
  2. Har varit på gymmet idag.Skall på konstkurs i morgon. Spännande att se vad det blir för mat då jag kommer hem.M

    SvaraRadera
  3. Jag är också inne och läser det ni får vara med om. Säkert roligt med andra sysslor som omväxling, för här i Österbotten är det bara mörkt och tråkigt plaskföre. Jen du kommer säkert att ha nytta av denhär tiden genom att du får syssla med ovanliga saker som anknyter till din fortsatta yrkeskarriär.
    Och så får ni ju tid att umgås osrört som mor och dotter.
    Jag berättade också åt D och W igår kväll och de var mycket positiva till dethär. Daniel sa att denna månad kommer att ge lika mycket som ett halvt skolår hemma i Jeppis. Sköt om er nu och utnyttja tiden maximalt.
    Moffa

    SvaraRadera